Tokio Hotel Türkiye

tokio hotel türkiye forum
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 aşkım canım ...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 7:19 pm

B-tom biz gidiyoruz akşam bara geliyo musun oğluum … !!
T-abi gelemem yasemin evde bekliyor yaa erken gelemesem çok kötü şeyler olur…
B-iyi bekletme sen yasemini bizden daha önemli yaa … !!!
T-abi yapma yaa bak senin yüzünden ne kadar dayak yedim haddi hesabı yok … !!!
B-aman iyi be ordaki çıtırları kaçıran sen olucaksın light erkek … !!!
T-öyle deme abi akşamları eve geç geldiğinde gizemden dayak yerken senin sesini de duyuyorum … !!!
B-aman aman kapa çeneni gus, geo hadi gidiyoruz … !!!
Gu-tom sen gelmiyor musun ?
B-yok gusucan o akşam evde yaseminle titanic’i seyredecekmiş…
***
T-yasemin aşkım … !! ben geldiimm … !!
Y-nerde kaldın sen geç içeri geeçç … !!! kaulitz salağı … !!
T-aşkım bill lafa tuttu pardon aşkım canım … !!!
Kafasına sertçe vurarak ;
Y-hadi yeme beni tom yine bara gittin demi !!
T-valla aşkım günahımı alıyosun ben hiçbirşey yapmadım…
Y-amaaaan … !!! çok konuşma da yemeğimi hazırla canım coca-cola istiyor…git bi koşu marketten cola al gel … !!!
T-aşkım ilk önce üstümü değiş-
Y-sana çabuk olmanı söyledim … !!!
T-tamam aşkım canım…
fear

bölüm 2
T-aşkım canım aldım...(soluklanır)
Y-geç kaldın ot gibi yaşıyosun bea canım kahve istiyo koş bill'lerden bana kahve getir...
T-aşkım canım ilk önce üstü-
Y-sen hala burda mısın !?!
T-üzgünüm servise kapalıyız bee bu gördüğün yakışıklı karısıyla güzel ve tutkulu bir gece geçirecek !!

yasemin yerden terliği alır ve tom'un kafasına fırlatır...
Y-daha çok beklersin bee saat geç oldu zaten al yorganını ve yastığını salonda yatıyorsun artık !!
T-aşkım canım saçlama yaa ben bu koltuktan düşerim kocacığının kafasını sehpaya çarpmasını ister misin ? agla
Y-cıs cıs ... !! çarpıycaksın o zaman söv şimdi zıbar ... !!
T-aşkım balayında da böylemi yapıcaksın blmm
Y-tom .. !! ayı balı yer ...!! neyse benim uykum var korkunç kabuslar
T-tatlı rüyalar aşkım canım :hug:
Y- Sleep


En son GaReZ tarafından Perş. Şub. 21, 2008 8:33 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cursed
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 292
Location : Istanbul
Kayıt tarihi : 04/10/07

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 7:41 pm

ay süper ya light erkek Tom koptum haha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotelturkey.teensboards.com
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 7:47 pm

sağol 0 kalorilik tommy hihe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 7:53 pm

ya kızlar o hikayedeki yasemin benim isterseniz çağlaya sorun BU ARADA ÇAĞLA ÇOK KOTÜSÜN YAAAAAA OFFF ALÇAKKKK İĞRENÇ OLMUŞŞŞ bnde gzl bişi yapcan zannetim ama sana güvenende hata aşk olsun yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 8:11 pm

sağol canım bende seni çok seviyorum bee ben burda senin için uğraştım bee neyse balayına kadar bekliyceksin Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Çarş. Şub. 20, 2008 8:47 pm

bence süper olmuş yani GÜL GÜL GÜLGÜGLGÜÜLLLL çatladım yaaa hele canım kola istiyor git bana kola sahnesi ve billin titanik izliyeceklermiş demesine çok güldüm...
ve ben bu hikayenin en az 20. bölüme kadar çıkmasını beklerim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Perş. Şub. 21, 2008 6:14 pm

2. bölümü koydum hani yorum ? bee
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Kaulitzgirl<3
Tokio Fanı
Tokio Fanı


Mesaj Sayısı : 892
Kayıt tarihi : 28/12/07

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Perş. Şub. 21, 2008 9:04 pm

offf süper ya koptum bu imkansız x)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cursed
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 292
Location : Istanbul
Kayıt tarihi : 04/10/07

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Perş. Şub. 21, 2008 9:27 pm

süpersin ya haha
yazık Tom'a haha
Yasemincim acı biraz çocuğa dil
devam devam hihe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotelturkey.teensboards.com
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   C.tesi Şub. 23, 2008 3:22 pm

ya ben acıyorum acımaz olur muyum aşkım o benim ama işte onu çağla hanıma yani garez'e söyliyceksiniz valla:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
MissCepkin<3
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 616
Kayıt tarihi : 05/10/07

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   C.tesi Şub. 23, 2008 5:27 pm

haha haha haha süpper canım devam et[yazık tomaa]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Ptsi Şub. 25, 2008 7:50 pm

hadi yaz artık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Salı Şub. 26, 2008 8:00 am

yasemin uyumuya başlamıştı...birden yatağa biri zıpladı...tom...
Y-yaa ... !!! sen naptını sanıyorsun ökköz ... !!!
T-aşkım yapma yaa sen benim eşimsin agla neden böyle davranıyosun agla
Y-mm...bir nedeni yok... bee iyi hadi acıdım burda yat bee
T yandann yandann yandann yandann yandann yandann yandann yandann yandann
tom yasemini belinden kavradı ve kendisine çekti afro
yasemin sabah uyandığında tom ona sımsıkı sarılmıştı...sımsıkı...yasemin hafifçe onun kollarından sıyrıldı ve aşağı, kahvaltı hazırlamaya indi...
***
Y-tomm ... !!!
T-namnamnam...[ağzını şapırdatıyor]
Yasemin yanağına küçük bir öpücük kondurur ve ;
Y-uyan aşkıım kahvaltı hazır :hug:
T-kalktım yaa ... !!! üstümü giyip geliyorum aşkım...
Y-tamam çabuk oL bee
yasemin aşağıya iner...ve tomu beklemeye başlar...
30 dk sonra...
Y-kahretsin napıyor bu baloya değil işe gidecek scratch
35dk sonra...
Y-offf yaa napıyo bu herifff .. !!! scratch
45 dk sonra...
Y-tamam ben çıkıyorum ... !!!
***
Y-tomm ... !!!! Shocked Shocked Shocked Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Salı Şub. 26, 2008 5:44 pm

güzel olmuşta.acaba ben tom un yanına gidince ne görcem scratch hihe hımmm. düşüniyim galiba başka birini görme olasılığı var.hımm başka intar etme olasılığı var.hımm diğer olasılık ise tekrar yatağa yatmış olması olabilir.off bu ne be davincinin şifresi çağlaaaa çabuk koy kuzu diğer bölümüüü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Salı Şub. 26, 2008 6:56 pm

bence kalkıyorrumk derken uyudu kaldı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Perş. Şub. 28, 2008 6:28 pm

meraktan gebercem hadisene abicim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Cuma Şub. 29, 2008 8:35 pm

YAZ ARTIIKK ÇOK MERAK EDİİİYYOOOMMM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
ilayda
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 12/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   C.tesi Mart 01, 2008 7:24 pm

hadisene geberiyom burdaaaaaaaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuludostluk.sitemynet.com/JHG/
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   C.tesi Mart 01, 2008 9:25 pm

çağlaaa hadi koy şunu artık ya hani ben koyduktan sonra sende koycaktın ya hadii bittin sen kızım:devil:

_________________
Gök yüzüne bakıyorm...Sdece bir ay ve yıLdz...Sdece sen ve ben....İşte o ay snsin....Etrfımı aydnLtan snsin...IşığnLa gzLerimi kmaştırn yine snsin...Peki bn neym?Bn snn ynında ışıksz...Küçück kLmış br yldızım....Sn bndn bu kadar byükkn bni nsL görebiLrsn ki?Göremzsn....Çnkü kndinde kyboLmşsn...Göremzsn çnkü bn çok küçüğm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 5:03 pm

çağlaa lütfen hadi yalvarırım şu yeni bölümü koy lütfen uzul agla

_________________
Gök yüzüne bakıyorm...Sdece bir ay ve yıLdz...Sdece sen ve ben....İşte o ay snsin....Etrfımı aydnLtan snsin...IşığnLa gzLerimi kmaştırn yine snsin...Peki bn neym?Bn snn ynında ışıksz...Küçück kLmış br yldızım....Sn bndn bu kadar byükkn bni nsL görebiLrsn ki?Göremzsn....Çnkü kndinde kyboLmşsn...Göremzsn çnkü bn çok küçüğm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 9:36 pm

Tomm inanımıyorum kendini bıçakLamışş ... !!!
agla agla agla
neden intaar ettin ben seni çok seviyodum tommm !!!
sen benim herşeyimdin
agla agla agla
dersem sakın inanmayın bu ayı haLa horLaya horLaya uyuyor ... !!!
oda da Leş gibi kokmuş...
bu fanLar şu pasakLının neresini seviyorsa anLamadım kii uzul
neyse uyandırmıycam yaaa ... !!!
bir de onLa mı uğraşıcam benn !?!
biLL onu patakLasın akLı başına geLir bee
T-demek öyLee haaa Twisted Evil
beni kovaLamaya başLadı tanrım kaçık bu çocuk ben ne günah işlediydim de bu küçücük yaşımda 50 yaşındaki herifLe evLendim agla
T-yasemin ?
koşmayı bıraktı oh beaa sonunda...
Y-efendim seytan
T-ben baba olmak istiyorum ...


fazLa bekLettim ama artık hep böyLe haha ve şuanda hafiften sarhoşum kötü olduysa kusura bakmayın yaseminin zoruyLa blmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 9:45 pm

ooo my god.buneee aman allahım kızım ne yaptın ya.ayrıca ben seni yazman için zorladım böle şeyler yaz dememiştim amaaa.Kızlar siz ona bakmayın ben böle şeyler yazmasını sölemedim sadece daha hıxlı yaz dedim valla diğer herşeyi o yaptısöv seytan

_________________
Gök yüzüne bakıyorm...Sdece bir ay ve yıLdz...Sdece sen ve ben....İşte o ay snsin....Etrfımı aydnLtan snsin...IşığnLa gzLerimi kmaştırn yine snsin...Peki bn neym?Bn snn ynında ışıksz...Küçück kLmış br yldızım....Sn bndn bu kadar byükkn bni nsL görebiLrsn ki?Göremzsn....Çnkü kndinde kyboLmşsn...Göremzsn çnkü bn çok küçüğm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 9:53 pm

kes nan bi de yüzüme baka baka yaLan söyLüyo sen beni tomdan hamiLe bırak demedin mi söv söv
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ta$ ßeßenq ßinqiy
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 644
Location : Anamın qarnındannn...Nerden oLck???
Kayıt tarihi : 29/01/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 9:55 pm

yalancıııı ben sana öle bişi demedim nan atma k.çındann

_________________
Gök yüzüne bakıyorm...Sdece bir ay ve yıLdz...Sdece sen ve ben....İşte o ay snsin....Etrfımı aydnLtan snsin...IşığnLa gzLerimi kmaştırn yine snsin...Peki bn neym?Bn snn ynında ışıksz...Küçück kLmış br yldızım....Sn bndn bu kadar byükkn bni nsL görebiLrsn ki?Göremzsn....Çnkü kndinde kyboLmşsn...Göremzsn çnkü bn çok küçüğm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PrezervaTOM
Tokio Sever
Tokio Sever


Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 24
Location : 483'ün piyemsesi odasında ağlıyor çünkü sapuk piyemsini kaybetmiş veya sapuk piyens kaçmış...
Kayıt tarihi : 08/02/08

MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Paz Mart 02, 2008 9:56 pm

kendini reziL etmemek için söyLemiyosun biLiyorum her gece bunun için dua eden kimdiii bee yaa bari yüzüme baka baka yalan söyleme yaseminnn söv söv
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: aşkım canım ...   Bugün 9:00 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
aşkım canım ...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio Hotel Türkiye :: Sohbet :: Fictions-
Buraya geçin: